شنبه، آبان ۲۱، ۱۳۸۴

کتابخانه پدرها


من هم پدرم را از کتابخانه پدر ها به امانت گرفتم .پدر من از پر طرفدار ترین پدر هاست . من هیچ وقت پدرم را به کتابخانه بر نمی گردانم . پدر من یک پدر معمولی است . به خاطر همین اگر هم پدرم را به کتابخانه پس بدهم همان کاری را می کنم که "جوزف "کرد ، یعنی پدرم را از کتابخانه می دزدم . جوزف چند تا پدر از کتابخانه به امانت گرفته بود . من هم وقتی کتاب بامزه " پدر هایی که از کتابخانه به امانت گرفتیم " را می خواندم ، همین کار را کردم . این کتاب را " دنیس ولهام " نوشته و آقای فرزاد اکبرپور ترجمه کرده است .. شما هم این کتاب را بخوانید تا بدانید پدرتان را اگر به کتابخانه ببرید چقدر طرفدار دارد.و چقدر طول می کشد که ان را پس بگیرید؟

2 Comments:

Anonymous ناشناس said...

kheyli webloge marekeyie, be sadta az oonayi ke bozorgtara minevisan miarze

۱۱:۰۴ قبل‌ازظهر  
Anonymous ناشناس said...

salam
khaste nabashi
omidvaram hamishe haminghadi bemoni chon bozorg shodan aslan hal nadare , migi na az pedaret bepors !
zamnan webloge shoma khodesh ye mabaee khobe ha . . . !
movafagh bashi

۱۱:۲۵ قبل‌ازظهر  

ارسال یک نظر

<< Home